podwozie zabezpieczone farbą antykorozyjną

AMS  konserwacja podwozia

Zabezpieczenia antykorozyjne podwozia 
 samochody osobowe

02-285 Warszawa, ul. Szyszkowa 9c
~600 m od Alei Krakowskiej
(300 m od Centrum Handlowego Okęcie)

tel. kom 519-163-230
tel. 22 868-36-32

Zapraszamy:  pon.-pt. 8⋅17   sob. 8⋅13
 


UWAGA:  z powodu remontu ul. Szyszkowej zalecamy dojazd od alei Krakowskiej lub od ul. Łopuszańskiej.  Na ostatnim odcinku nie obowiązuje zakaz wjazdu do posesji przy ul. Szyszkowej, o czym informuje tabliczka przy znaku drogowym.

antykorozja podwozia
antykorozyjne zabezpieczenie podwozia samochodu

auta osobowe

Podwozie zabezpieczyć warto nawet w nowym aucie, również w odebranym prosto z salonu. Samochody z podwoziem wykonanym z solidnie ocynkowanej blachy trafiają się raczej rzadko. Poza tym producenci wielu marek nie muszą dbać o taki drobny szczegół jak bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne blachy podwozia, wszak nie wszyscy będą uzwględniać polskie realia odśnieżania dróg publicznych.

Wykonie antykorozji podwozia to najczęściej 3 dni,  cena konserwacji podwozia zależy od wielkości auta i od stanu podwozia

Zapraszamy właścicieli aut następujących marek:
alfa romeo, audi vw, bmw, citroen (+ Berlingo), dacia, daewoo, daihatsu, fiat, ford, honda, hyundai, jeep cherokee, kia, łada, lancia, land rover, mazda, mercedes, mini, mitsubishi, nissan, opel, peugeot, polonez, renault, rover, seat, skoda, suzuki, toyota, volkswagen, volvo, yugo


Zdjęcia przedstawiają etapy zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia w 17 letniej Corolli, parkowanej wyłącznie pod chmurką.

stan podwozia Corolli

neutralizator rdzy nałożony na podwozie Corolli

Pierwsza para zdjęć to dzień pierwszy pobytu auta w warsztacie. Najpierw mamy stan ogólny skorodowanego podwozia.
Po demontażu wszelkich plastikowych osłon i po czyszczeniu mechanicznym (zeskrobanie błota i rdzy) następuje mycie podwozia płynem do mocnych zabrudzeń.
Po przeschnięciu nakłada się neutralizator rdzy, który schnie do 6 godzin (zdjęcie drugie) i powstrzymuje dalszą korozję.


pierwsze nakładanie podkładu antykorozyjnego

podkład antykorozyjny - fragment podwozia

Druga para zdjęć i drugi dzień pracy - wykonujemy pokrycie podwozia (płyty podłogowej) podkładem antykorozyjnym.
Podkład antykorozyjny nakładamy kilkukrotnie pistoletem (nie żałując materiału) i zostawiamy go do wyschnięcia chociaż na 6 godzin.
W praktyce podkład składa się z kilku warstw i schnie do następnego dnia, czyli znacznie dłużej.


zabezpieczone antykorozyjnie podwozie Corolli

zabezpieczone podwozie i płyta podłogowa Corolli

Trzecia para zdjęć i trzeci dzień pracy przy samochodzie.
Od rana możemy nakładać środek ochrony podwozia - jest to ostatnia warstwa zabezpieczenia przed korozją.
Zazwyczaj auto wydajemy pod koniec trzeciego dnia po wyschnięciu środka ochronnego i montażu osłon,
jeśli prace w pierwszym i drugim dniu nie wymagały szczególnych działań, np. uzupełnianie mocno skorodowanej blachy.



Inny przykład - zabezpieczenie przeciw korozji podwozia: zdjęcie PRZED  oraz  zdjęcie PO.

podwozie do zabezpieczenia przed korozją

podwozie zabezpieczone farbą antykorozyjną

Farbą antykorozyjną zabezpieczyliśmy elementy podwozia, które nie nagrzewają się do wysokich temperatur.
Tu dodatkowo, zwykła czarna farba na rdzę posłużyła do odświeżenia wybranych elementów zawieszenia.


Kolejny przykład (4 zjęcia)- antykorozyjna konserwacja podwozia.

spód samochodu do zabezpieczenia przed korozją

skorodowany spód samochodu

Mini Cooper i skorodowany spód samochodu - przed i po antykozji.

spód samochodu po zabezpieczeniu przed korozją

spód samochodu zabezpieczony antykorozyjnie


WAŻNE - powykonawcza kontrola zabezpieczonego podwozia

kontrola zabezpieczonego podwozia w Toyocie Corolli, foto 1

Firma zaleca,
aby po upływie 6 do 12 miesięcy
przyjechać na kontrolę wykonanego zabezpieczenia.

Na zdjęciach:
kontrolowane podwozie Toyoty Corolli po antykorozji po czasie 7 miesięcy
kontrola zabezpieczonego podwozia w Toyocie Corolli, foto 2



AMS antykorozja podwozia samochodu - lokalizacja i dojazd


Zgodna z powyższą grafiką Mapka Google o nazwie Układy wydechowe, tłumiki samochodowe - Warszawa, Szyszkowa 9c dostępna jest tu:  mapa własna AMS Serwis

Zielony znacznik adresu z kropką na grafice wyżej wskazuje warsztat AMS.
Proponowane dojazdy:

  1. Ryżową od alej Jerozolimskich z miast Pruszków, Piastów, (+ Reguły, Michałowice) i z dzielnic Włochy, Ursus, Bemowo (linia zielona);
  2. od ul. Łopuszańskiej z dzielnic: Ochota, Śródmieście, Żoliborz (linia różowa);
  3. od alei Krakowskiej z miejscowości: Nadarzyn, Janki, Raszyn (linia niebieska).

Trasę dojazdu do firmy wyznaczymy wg lokalizacji Google  Układy wydechowe, tłumiki, katalizatory. Szyszkowa 9c

Na kolejnej stronie przedstawiona jest  oferta naprawy tłumików.

Zabezpieczenie przed korozją podwozia samochodu - inne przykłady prac.

podwozie po piaskowaniu
podwozie z podkładem
pozdwozie z farbą antykorozyjną

Toyota Yaris - trzy etapy pracy: po piaskowaniu, po nałożeniu podkładu, po pomalowaniu farbą antykorozyjną

podwozie volvo po oczyszczeniu
antykorozja przedniej części podwozia
antykorozja tylnej części podwozia

Podwozie Volvo: po osunięciu rdzy, antykorozja przedniej części podwozia, antykorozja tylnej części podwozia

skorodowane podwozie mazdy 6

mazda 6 - podwozie po umyciu i usunięciu rdzy

Mazda 6 - para zdjęć przedstawia skorodowane podwozie i następnie podwozie po umyciu.

podwozie mazdy 6 po nałożeniu podkładu

podwozie mazdy 6 po nałożeniu farby antykorozyjnej

Mazda 6 - kolejno widzimy podkład i farbę antykozyjną. Auto na podnośniku było trzy dni.

Zabezpieczenie podwozia przed rdzą, w przystępnej cenie