BEST AUTO Centrum Motoryzacji tel./fax 22- 723-80-79 tel. 48- 602-709-692 |
|
SPRZEDAŻ, MONTAŻ i SERWIS specjalizacja - instalacje gazowe 4-tej i 5-tej generacji Dobieramy optymalną instalację do każdej marki i do każdego modelu auta, Preferujemy producentów: BRC, KME |
Na instalacje gazowe z systemem sekwencyjnego wtrysku paliwa zamontowane w naszej firmie udzielamy 12 miesięcznej gwarancji. Montaż instalacji gazowej w samochodzie fabrycznie nowym nie powoduje utraty gwarancji na silnik i jego podzespoły mechaniczne (cała jednostka napędowa). |
System Sekwencyjnego Wtrysku Paliwa Gazowego Wtrysk sekwencyjny to najnowsze i najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązanie zasilania paliwami gazowymi przyjęte przez producentów pojazdów samochodowych. Polecane Państwu i montowane przez nas systemy sekwencyjnego wtrysku paliwa są w pełni zgodne z obowiązującym standardem OBD (On Board Diagnostic). Standard ten wymaga ciągłej kontroli wszystkich elementów składowych systemów zasilania przygotowujących mieszankę i informuje użytkownika pojazdu o sytuacji zagrażającej przekroczeniem dopuszczalnego poziomu emisji toksycznych składników spalin. |
|
Powyżej przykładowy schemat Systemu Sekwencyjnego Wtrysku Paliwa LPG, System zapewnia wtrysk paliwa LPG w stanie ciekłym bezpośrednio do kolektora ssącego. Wtrysk ciekłego gazu odbywa się za pomocą zespołu wtryskiwaczy bezpośrednio do poszczególnych cylindrów. Praca wtryskiwaczy jest regulowana mechanizmem rozrządu pojazdu i nie wymaga dodatkowej centralki elektronicznej. Ciśnienie paliwa LPG w instalacji utrzymywane jest za pomocą pompy paliwowej zamontowanej w zbiorniku LPG. Pompa zapewnia ciśnienie około 4 bary większe niż aktualne ciśnienie w zbiorniku. Pompa paliwa LPG zasila w sposób ciągły szynę wtryskiwaczy za pomocą dwóch linii, z których jedna jest zasilająca (regulująca wydajność), a druga odbiera nadmiar paliwa do zbiornika, podobnie jak przy zasilaniu benzyną. Tak więc pojazd posiada dwa równoległe systemy zasilania paliwem: gazem i benzyną, którymi steruje jedno Elektroniczne Urządzenie Sterujące, zmieniające zasilanie z benzyny na gaz i odwrotnie. Zmiana zasilania następuje automatycznie 55 sekund po uruchomieniu silnika lub może być dokonywana przez kierowcę. Automatyczna zmiana z zasilania gazowego na benzynę, następuje również wtedy, gdy poziom paliwa LPG spada poniżej minimum pozwalającego na prawidłowe funkcjonowanie pompy paliwowej. Wartość minimalna jest stała dla różnych zbiorników i wynosi około 2 litry gazu. Poziom paliwa wskazuje zazwyczaj 6 świecących diod (cztery zielone pokazują poziom gazu, jedna czerwona jest wskaźnikiem rezerwy i jedna pomarańczowa wskazuje rodzaj paliwa zasilającego silnik (benzyna lub gaz). Tankowanie gazu jest możliwe tylko wtedy, gdy zbiornik LPG wypełniony jest nie więcej niż w 80%. |
|
System Sekwencyjnego Wtrysku Gazu Ziemnego - 1. Reduktor CNG Parownik - regulator ciśnienia stanowią rozwiązanie dwustopniowe. Ciśnienie gazu wydatkowanego jest, w każdych warunkach pracy silnika, wyższe o 200 kPa od ciśnienia w korektorze ssącym. |
|
2. Elektroniczne Urządzenie Sterujące Przetwarza ono sygnały sterujące wtryskiwaczami benzynowymi na sygnały dla wtryskiwaczy gazowych i optymalizuje dawkę paliwa gazowego uwzględniając zmienne warunki eksploatacyjne. |
|
3. Manometr różnicowy Zapewnia ciągłą informację o regulowanej przez Reduktor (1) różnicy ciśnień i przesyła ją do Elektronicznego Urządzenia Sterującego (2). |
|
4. Wtryskiwacze Zespół wtryskiwaczy mieszanki paliwowej skonstruowano tak, aby m.in. zapewniał cichą pracę całego systemu. |
Lokalizacja warsztatów BEST ACM 05-816 Michałowice, ul. Rumuńska 31 czynne: pn-pt 8-16 Współrzędne GPS: N 52,176° E 20,880°
|
|
Zapraszamy też do naszego serwisu - mechanika, blacharstwo i lakiernictwo |